Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Bieżące tematy dotyczące muda
Awatar użytkownika
Fulko
Posty: 128
Rejestracja: pt sty 31, 2020 5:42 pm

Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Fulko » śr mar 03, 2021 11:59 am

No... to mamy sporą aktualizację gry.
Jak wrażenia?

U mnie wygląda to tak:
- nowe wyznania są ciekawe i mają fajne emoty
- nowe kluby... hmm... może kiedyś wstąpie, na razie nie
- nowe tereny... pogubiłem się w lesie :)
- nowe miasta spore, ciekawe ale nieco pustawe póki co
- zmiany w śmierci: kwestia gustu. Mi się podobają, porządkują i urealniają nieco sytuację.

Awatar użytkownika
Melisandre
Posty: 58
Rejestracja: czw sty 30, 2020 8:07 am

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Melisandre » śr mar 03, 2021 1:13 pm

1. Las jest świetny!
2. Pomysł kontaktu z zaświatami jest bardzo fajny - zwłaszcza, że na Mystice w zaświatach można przebywać nawet dłuższy czas.
3. Czarodziejka w lesie... hmm.... nie wiem jeszcze o co chodzi, ale brzmi dosyć tajemniczo!
4. Miasto Świątyń przednio napisane, no i w urnach można nabić sobie punktów wiary :)
5. Wreszcie można zrobić sobie fryzurę!

Dobra, wracam do okrywania nowości...

Awatar użytkownika
Zurin
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 17, 2020 11:03 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Zurin » czw mar 04, 2021 8:43 am

Las jest naprawde fajnie napisany. I faktycznie, można się tam pogubić. Są tam też ciekawe miejsca, ale niektórych nie mogę rozgryźć.

Attia - duże, ciekawe miasto, pełne zaułków i miejsc w których można coś ciekawego zrobić.

Nowy klub - hehe, będzie dym...

Wielki plus za fryzury.
To tylko mój podpis. Czytaj dalej.

Awatar użytkownika
Thorgon
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 19, 2020 5:19 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Thorgon » pt mar 05, 2021 8:29 am

Podzielam opinie co do lasu - fajne miejsce.
Miasto jeszcze exploruje, trochę miejsc tu jest.... wypowiem się, jak skończe.

Generalnie zmiany na plud - dobrze wiedzieć, że gra się rozwija i, że możemy liczyć na nowe tereny, zmiany itp

Awatar użytkownika
Everet
Posty: 70
Rejestracja: pn lip 15, 2019 10:46 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Everet » pt mar 05, 2021 9:42 am

Melisandre pisze:
śr mar 03, 2021 1:13 pm
5. Wreszcie można zrobić sobie fryzurę!
Gdzie???
Ja chcę!!!
Sit transit gloria mundi.

Awatar użytkownika
Fulko
Posty: 128
Rejestracja: pt sty 31, 2020 5:42 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Fulko » pt mar 05, 2021 3:31 pm

Szukaj w Vallo.

Awatar użytkownika
WładcaBurz
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 18, 2020 12:47 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: WładcaBurz » pn mar 08, 2021 10:57 pm

Ja wam powiem, że fajny ten magiczny las :)

Awatar użytkownika
Tavin
Posty: 115
Rejestracja: ndz mar 15, 2020 9:40 am

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Tavin » wt mar 09, 2021 9:48 am

Mi się podobają zmiany w doświedczeniu podczas śmierci. Dzięki temu wszystko jest bardziej realne (o ile można mówić o realności, gdy postać umiera ale potem powraca). Pierwsza śmierć nie boli ale jest jednoczesnie sygnałem ostrzegawczym - trzeba się pilnować. Powrót to pełnej sprawności, gdy nie trzeba się bać kolejnego zgonu, zajmuje nieco czasu. W połączeniu z koncepcją zaświatów daje to fajna rzecz: postać po zgonie np w bitwie nie przybiega od razu aby dalej brać udział w walce. I to właśnie mi się tu bardzo podoba.
The man who is swimming against the stream knows the strength of it.

savin
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 27, 2020 11:40 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: savin » śr mar 10, 2021 8:50 am

Kilka osób to już pisało, ale na napisze raz jeszcze: las jest świetny!

Awatar użytkownika
Blizz
Posty: 66
Rejestracja: sob sty 11, 2020 12:23 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Blizz » czw mar 11, 2021 11:25 am

Wielki plus na nowe tereny, nowe kluby, wiarę itp. Naprawde spora rozbudowy gry.
Co do śmierci, to jeszcze na szczęście nie miałem okazji przekonać się jak to działa. Innych zmian działania gry jeśli chodzi mechaniką to nie zauwazyłem.
Ale że Dudka na mundial nie wzięli?

Awatar użytkownika
Fulko
Posty: 128
Rejestracja: pt sty 31, 2020 5:42 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Fulko » śr mar 17, 2021 12:51 pm

Wydaje mi się, że chyba już dosyć dobrze poznałem nowe tereny i mogę raz jeszcze napisać: dobre, ciekawe, rozbudowane. I pełne niespodzianek.

Awatar użytkownika
Tavin
Posty: 115
Rejestracja: ndz mar 15, 2020 9:40 am

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Tavin » śr mar 24, 2021 1:39 pm

Czy mi się wydaje, czy procent odkrytego świata działa teraz poprawnie (czyli pokazuje więcej niż 1-2%)... ?
The man who is swimming against the stream knows the strength of it.

Awatar użytkownika
Fulko
Posty: 128
Rejestracja: pt sty 31, 2020 5:42 pm

Re: Bogowie i Kapłani czyli 1.2

Post autor: Fulko » czw mar 25, 2021 8:42 am

58% świata zostało odkryte.
Tak, też to zauważyłem - to jest teraz tak jakby bardziej realne.

ODPOWIEDZ