GMCP

Bieżące tematy dotyczące muda
Bharmen
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 02, 2020 9:54 pm

GMCP

Post autor: Bharmen » śr gru 02, 2020 10:00 pm

Czy obecny silnik wspiera GMCP? Bez tego niestety nie ma mowy o sensownych mapach. Bez sensownych map nie ma mowy o sensownym kliencie a bez sensownego klienta nie ma mowy o graczach więc zasadniczo gra umrze jak tylko wizom się znudzi :(

Sorry ale czasy "podłącz się przez telnet i użyj wyobraźni" skończyły się 20 lat temu.

Awatar użytkownika
Fulko
Posty: 138
Rejestracja: pt sty 31, 2020 5:42 pm

Re: GMCP

Post autor: Fulko » śr gru 02, 2020 10:59 pm

Nie wiem, nigdy tego całego GMCP nie używałem (podobnie jak innych wynalazków typu MXP czy MSP). Ale mapy doskonale się rysują same (tak dziś jak i 20 lat temu) zarówno w ZMudzie, CMudzie jak i w Mudlecie. I są sensowne. Nie wiem zatem skąd twierdzenie, że bez GMCP nie może być map.

Fakt, że brak wodotrysków, map, dźwięku, kolorków może być dla niektórych wadą, ale jednak Mystica jest grą w swoich założeniach grą bardzo staroszkolną.

Awatar użytkownika
Uglik
Posty: 75
Rejestracja: wt sty 28, 2020 12:46 pm

Re: GMCP

Post autor: Uglik » czw gru 03, 2020 9:04 am

Bharmen pisze:
śr gru 02, 2020 10:00 pm
Czy obecny silnik wspiera GMCP?
Nie, Mystica nie ma wsparcia dla GMCP.
– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

Awatar użytkownika
Bulgur
Posty: 86
Rejestracja: wt lip 16, 2019 8:41 am

Re: GMCP

Post autor: Bulgur » pn gru 07, 2020 8:41 am

Bharmen pisze:
śr gru 02, 2020 10:00 pm
zasadniczo gra umrze jak tylko wizom się znudzi
To można powiedzieć o wszysrtkich mudach - są one prywatną własnością swoich twórców i tyle.

Awatar użytkownika
Tavin
Posty: 360
Rejestracja: ndz mar 15, 2020 9:40 am

Re: GMCP

Post autor: Tavin » pn gru 07, 2020 2:58 pm

I niektóre nawet przez to upadały...
The man who is swimming against the stream knows the strength of it.

ODPOWIEDZ