Pytania i rady
Re: Pytania i rady
Potwierdzam, jest coś nie tak z tymi paczkami. Tzn odnawiają sie bardzo powoli albo nawet wcale.
Błąd już zgłosiłem, zobaczymy co Administracja na to.
Jeśli zaś chodzi o nowych graczy i poszukiwanie towarzystwa do wspólnej gry, to jak zostało to już napisane powyżej - tablice. Generalnie nie mieszamy swiatów, więc na forum nie umawiamy się na wspólną grę
Błąd już zgłosiłem, zobaczymy co Administracja na to.
Jeśli zaś chodzi o nowych graczy i poszukiwanie towarzystwa do wspólnej gry, to jak zostało to już napisane powyżej - tablice. Generalnie nie mieszamy swiatów, więc na forum nie umawiamy się na wspólną grę
Re: Pytania i rady
Od tego jest forum - masz pomysły, wrzucaj je, przedyskutujemy. Może nie w tym temacie, ale na forum na pewno (jest dział dla pomysłów).
Re: Pytania i rady
Z tym ułatwianiem to jednak byłbym ostrożny - Mystica w swoich założeniach jest jednak bardzo staroszkolną grą, niszową, przeznaczoną dla fanatyków Pomysły zawsze warto przedyskutować, ale jednak nie róbmy z tej gry jakiejś przeglądarkowej klikawki...
To tylko mój podpis. Czytaj dalej.
Re: Pytania i rady
Wydaje się, że paczki działają już poprawnie, tj. odnawiają się.
A tak przy okazji - nie uważacie, że roznoszenie paczek jest trochę za nisko wynagradzane? Dla świeżych graczy to jedyny sposób zarobku, a tu jedna paczka ledwie wystarczy na obiad...
A tak przy okazji - nie uważacie, że roznoszenie paczek jest trochę za nisko wynagradzane? Dla świeżych graczy to jedyny sposób zarobku, a tu jedna paczka ledwie wystarczy na obiad...
Nie chodzi mi o takie ułatwianie, żeby w grę można było grać, jadąc do pracy tramwajem. Nie chcę się wymądrzać, ale gdzieś na forum przewijały się dawniej tematy, co zrobić, by zachęcić więcej osób do gry, bo interakcja z innymi graczami jest czymś, co sprawia, że gra jest naprawdę ciekawa i wciągająca. W pewnym momencie odkrywasz, że znasz już wszystkie miasta, masz jako taki poziom i bez innych graczy robi się nudno. Moim zdaniem początki są dość trudne i to może zniechęcić wielu potencjalnych graczy, ale spróbuję to rozwinąć przy innej okazji
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
Deep roots are not reached by the frost.
Re: Pytania i rady
Mudy generalnie są trudne... nie wiem, czy da się coś z tym zrobić nie trywializując gry i nie robiąc z niej "samograja" albo nie łamiąc innych założeń. W grze bardzo przydatna, zwłaszcza podczas poczatków, jest pomoc innych. Ale to z kolei dotykamy tematu popularności gry - z tym nie jest jakoś rewelacyjnie, choć tragicznie też nie jest.
Wychodzi na to, że najlepiej byłoby popracować nad popularnością Mystiki i jej promocją - więcej graczy w grze to więcej wzajemnej pomocy, a zatem subiektywny poziom trudności się obniży.
Wychodzi na to, że najlepiej byłoby popracować nad popularnością Mystiki i jej promocją - więcej graczy w grze to więcej wzajemnej pomocy, a zatem subiektywny poziom trudności się obniży.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: czw sty 30, 2020 8:07 am
Re: Pytania i rady
No to wychodzi na to, że najlepszym sposobem na ułatwienie gry jest zachęcenia nowych graczy - czytaj: marketing.
Re: Pytania i rady
A może by jakoś rozbudować poradniki dostępne na forum, albo napisać nowe?
Re: Pytania i rady
Jestem absolutnie przeciw. MUDy to zabawa staroszkolna i niech takimi pozostaną.
To tylko mój podpis. Czytaj dalej.
Re: Pytania i rady
Czy są jakieś sposoby na darmowe najedzenie się?
Re: Pytania i rady
W Adrii w jednym z przytułków jest urna z darmowym jedzeniem.
Poza tym można polować lub uprawiać zbieractwo (owoce itp)
Poza tym można polować lub uprawiać zbieractwo (owoce itp)
To tylko mój podpis. Czytaj dalej.