Dajmy na to dochodzi do potyczki, gdzie normalnie leci komenda 'zabij', walka itp. Postacie walczą, jedna widzi, że przegra, zaczyna uciekać, druga ją goni, pierwsza dostaje baty, ledwo zywa wie, że to już koniec. I tutaj wpadłem na pewien pomysł coby wszystkich poszkodowanych mógł ocalić od większych strat w nerwach. Komenda 'poddaj się'.
W tym momencie postać ATAKOWANA zostaje automatycznie zamrożona na jakiś czas a atak ze strony przeciwnika AUTOMATYCZNIE zatrzymany. Osoba która się poddała jest na łasce oponenta. Można z niej zdjąć zbroję, okraść, ogołocić itp.
Dobrym pomysłem też by była możliwość zostawienia blizny na wybranej przez oponenta części ciała. W ostateczności przeciwnik może ponowić komendę i po prostu zabić poddanego. Według mnie pomysł ciekawy i dodający trochę pikanterii do pvp, gdzie nie zawsze wyglądało by to na zasadzie x przybywa, x atakuje y, y ucieka, x goni, x zabil y, x idzie dalej
Poddawanie się
Re: Poddawanie się
Pomysł niby okej, lepsze chyba to niż po prostu zabijanie kogoś bez słowa, o wszelkim odgrywaniu postaci już nie wspominając (a potem gracz się zarzeka, że postać zabijała ludzi z powodu głęboko ukrytej traumy związanej z byciem molestowaną w dzieciństwie, tylko zupełnym przypadkiem nigdy jakoś się to nie objawiło podczas odgrywania). Tylko czy to by zadowoliło atakujących (mnie tam PvP w zasadzie nie bawi, nie wliczając w to pojedynków lub rzucania w innych rzeczami, ale skoro niektórzy twardziele to lubią..
Sit transit gloria mundi.
Re: Poddawanie się
Biorac pod uwage, ze na MUDzie PvP praktycznie nie ma, uruki i gobliny rozdaja mithryle krasnoludom, panuje peace and love, to twoj pomysl niestety nie ma sensu.
Re: Poddawanie się
Ja jestem przeciwny bo obecnie na mudzie PvP praktycznie nie istnieje, a ubić kogoś to jest jednak też spory problem.