Dalekie widzenie

Forum dotyczące rozwoju gry
Awatar użytkownika
Everet
Posty: 76
Rejestracja: pn lip 15, 2019 10:46 pm

Dalekie widzenie

Post autor: Everet » czw lut 13, 2020 3:49 pm

Wędrując po krainie często można się pogubić w kierunkach. Opisy w lokacjach często nie wskazują co spotka nas po udaniu się w danym kierunku (i dobrze). Mud to gra tekstowa i warto by dodać możliwość zobaczenia tego, co widzimy nieopodal. Oczywiście jeśli to możliwe. Nie chodzi tu o opis kolejnej lokacji, ale przynajmniej jej nazwe, np. ulica cicha, szlak, bagna....Komuś kto nie korzysta z mapy dało by to możliwość podjęcia decyzji czy na pewno chce się tam udać.
Sit transit gloria mundi.

Awatar użytkownika
Helen
Posty: 64
Rejestracja: pt sty 24, 2020 6:26 pm

Re: Dalekie widzenie

Post autor: Helen » pt lut 14, 2020 5:34 pm

Napisy widoczne przy komendzie sp na xx -> Pomysl dosc ciekawy, ale nudne bylyby opisy w stylu "widzisz tam drzewo", albo "jest tam duzy kamien otoczony mniejszymi". Pozatym ktos musialby porobic takie komunikaty... conajmniej pare wizowych roboczogodzin mniej. Gdy ktos bedzie chcial sprawdzic co tam jest to poprostu wejdzie, a jak nie bedzie chcial to nie wejdzie.

Awatar użytkownika
Blizz
Posty: 74
Rejestracja: sob sty 11, 2020 12:23 pm

Re: Dalekie widzenie

Post autor: Blizz » ndz lut 16, 2020 12:06 pm

E, tam... założeniem mudów jest właśnie lokalność - wszystko jest ograniczone do jednej lokacji. Nie ma potrzeby tego zmieniać.
Ale że Dudka na mundial nie wzięli?

ODPOWIEDZ