Dalekie widzenie
Dalekie widzenie
Wędrując po krainie często można się pogubić w kierunkach. Opisy w lokacjach często nie wskazują co spotka nas po udaniu się w danym kierunku (i dobrze). Mud to gra tekstowa i warto by dodać możliwość zobaczenia tego, co widzimy nieopodal. Oczywiście jeśli to możliwe. Nie chodzi tu o opis kolejnej lokacji, ale przynajmniej jej nazwe, np. ulica cicha, szlak, bagna....Komuś kto nie korzysta z mapy dało by to możliwość podjęcia decyzji czy na pewno chce się tam udać.
Sit transit gloria mundi.
Re: Dalekie widzenie
Napisy widoczne przy komendzie sp na xx -> Pomysl dosc ciekawy, ale nudne bylyby opisy w stylu "widzisz tam drzewo", albo "jest tam duzy kamien otoczony mniejszymi". Pozatym ktos musialby porobic takie komunikaty... conajmniej pare wizowych roboczogodzin mniej. Gdy ktos bedzie chcial sprawdzic co tam jest to poprostu wejdzie, a jak nie bedzie chcial to nie wejdzie.
Re: Dalekie widzenie
E, tam... założeniem mudów jest właśnie lokalność - wszystko jest ograniczone do jednej lokacji. Nie ma potrzeby tego zmieniać.
Ale że Dudka na mundial nie wzięli?