CMud
Re: CMud
U mnie to norma, jak się coś takiego nie pojawi, oznacza że nie koduje połączenia czy coś i nie mogę w ogóle się połączyć. Znika przecież po zalogowaniu to w czym problem? Nie wychwytuje trigga do logowania do txt?
Jeśli nie potrafisz latać, biegnij. Jeśli nie potrafisz biegać, chodź. Jeśli nie potrafisz chodzić, czołgaj się. Cokolwiek jednak robisz, poruszaj się do przodu.
Re: CMud
Po wpisaniu imienia dajesz enter, potem hasło i enter. Po enterze po imieniu nie wyświetli ci nic nowego, ale to nie szkodzi (przynajmniej tak jest u mnie). Po normalnym wpisywaniu loginu i hasła, bez zwracania uwagi na krzaczki, wszystko dzieje się normalnie. Czy po imieniu u ciebie nie przyjmuje już hasła?
-
- Posty: 143
- Rejestracja: czw sty 02, 2020 10:14 am
Re: CMud
Czy ktoś ma pojęcie jak zrobić skrypcik, który zapisywałby w logu:
1. numer porządkowy lokacji, na której się obecnie znajduję
2. dostępne na mapce wyjścia z lokacji wraz z numerami porządkowymi lokacji, do których prowadzą?
Kombinowałem coś z %roomexits ale nie mam pojęcia jak połączyć to z numerami porządkowymi lokacji.
1. numer porządkowy lokacji, na której się obecnie znajduję
2. dostępne na mapce wyjścia z lokacji wraz z numerami porządkowymi lokacji, do których prowadzą?
Kombinowałem coś z %roomexits ale nie mam pojęcia jak połączyć to z numerami porządkowymi lokacji.
A Turin Turambar Turun Ambartanen!
Re: CMud
Komendy:
zerolicznik - resetuje twój aktualny licznik
zeroglob - resetuje twoją globalna statystykę (ile czego TY zabiłeś lifetime)
zeroglobal - jak wyżej tylko można podpiąć pod button, albo inne.
glicznik - twoja globalna statystyka
licznik - aktualna statystyka
zerolicznik - resetuje twój aktualny licznik
zeroglob - resetuje twoją globalna statystykę (ile czego TY zabiłeś lifetime)
zeroglobal - jak wyżej tylko można podpiąć pod button, albo inne.
glicznik - twoja globalna statystyka
licznik - aktualna statystyka
<blockquote class="uncited">
<div>
<class name="Licznik" id="574">
<alias name="zeroglob" autoappend="true" id="575">
<value>#FORALL @l_ktos_lista {#REPEAT %numitems( @l_cos_lista) {#VAR tmp1 %delete( %item( @l_cos_lista, %repeatnum), 1, 1);#UNVAR %i@tmp1 Licznik}};#FORALL @l_ktos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_cos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_glob_lista {#UNVAR %i Licznik};#UNVAR l_ktos_lista Licznik;#UNVAR l_cos_lista Licznik;#UNVAR l_glob_lista Licznik;#UNVAR l_loc_kills Licznik;#UNVAR l_glob_kills Licznik;#SH %ansi( red, bold)Statystyka globalna wyzerowana.</value>
</alias>
<alias name="zerolicznik" autoappend="true" id="576">
<value>#FORALL @l_ktos_lista {#REPEAT %numitems( @l_cos_lista) {#VAR tmp1 %delete( %item( @l_cos_lista, %repeatnum), 1, 1);#UNVAR %i@tmp1 Licznik}};#FORALL @l_ktos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_cos_lista {#UNVAR %i Licznik};#UNVAR l_ktos_lista Licznik;#UNVAR l_cos_lista Licznik;#UNVAR l_loc_kills Licznik;#SH %ansi( red, bold)Statystyka aktualnej sesji wyzerowana.</value>
</alias>
<alias name="zeroglobal" autoappend="true" id="577">
<value>#YESNO {Wyzerowac licznik globalny?} {Tak:zeroglob} {Nie:#NOOP}</value>
</alias>
<alias name="licznik" autoappend="true" id="578">
<value>#VAR tmp2 1;#SH "";#SH %ansi( white, bold)*************************** Licznik zabojstw druzyny ***************************;#IF (@l_ktos_lista=%null) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)%repeat( "x", 8)%ansi( white, bold)" | "%ansi( red, bold)"Nikt z druzyny niczego jeszcze nie zabil!"} {#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)%repeat( "x", 8)%ansi( white, bold)" |";#FORALL @l_ktos_lista {#SHOWP " "%ansi( green, bold)%repeat( " ", 4-%len( %left( %delete( %i, 1, 2), 4)))%left( %delete( %i, 1, 2), 4)%ansi( white, bold)" |"};#SHOWP %ansi( cyan, bold)" SUMA "%ansi( white, bold)"|";#FORALL %sort( @l_cos_lista) {#SH "";#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( green, bold)%left( %delete( %item( %sort( @l_cos_lista), @tmp2), 1, 2), 10)%repeat( ".", 10-%len( %delete( %item( %sort( @l_cos_lista), @tmp2), 1, 2)))%ansi( white, bold)" |";#ADD tmp2 1;#REPEAT %numitems( @l_ktos_lista) {#VAR tmp1 %item( @l_ktos_lista, %repeatnum);#VAR tmp1 %concat( @tmp1, _, %delete( %i, 1, 2));#IF (@{@tmp1}=%null) {#SHOWP %ansi( green, bold)" .."%ansi( cyan, bold)" 0"%ansi( white, bold)" |"} {#SHOWP " "%repeat( %ansi( green, bold)., 3-%len( @{@tmp1}))" "%ansi( cyan, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" |"}};#SHOWP " "%ansi( cyan, bold)%repeat( " ", 4-%len( @{%i}))" "%ansi( green, bold)@{%i}%ansi( white, bold)" |"};#SH "";#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( cyan, bold)" SUMA "%ansi( white, bold)" |";#FORALL @l_ktos_lista {#SHOWP " "%ansi( cyan, bold)%repeat( " ", 3-%len( @{%i}))" "%ansi( green, bold)@{%i}%ansi( white, bold)" |"};#SHOWP %ansi( red, bold)" xxxx "%ansi( white, bold)" |";#SH ""};#SH %ansi( white, bold)********************************************************************************</value>
</alias>
<alias name="glicznik" autoappend="true" id="579">
<value>#SH %ansi( white, bold)******************************* Licznik zabojstw *******************************;#IF (@l_glob_kills=%null) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)Od ostatniego wyzerowania licznika nikogo nie udalo Ci sie unicestwic.} {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)Od ostatniego wyzerowania licznika udalo Ci sie unicestwic:;#SH %ansi( white, bold)*;#FORALL %sort( @l_glob_lista) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( green, bold)%delete( %i, 1, 7)" "%repeat( ".", (25-%len( %i))+(5-%len( @{%i})))" "%ansi( cyan, bold)@{%i}};#SH %ansi( white, bold)*;#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( cyan, bold)"SUMA "%repeat( ".", 19-%len( @l_glob_kills))" "%ansi( green, bold)@l_glob_kills};#SH %ansi( white, bold)********************************************************************************</value>
</alias>
<trigger priority="3790" id="584">
<pattern>^{|> }(*) (zabi{la|l}) (*).$</pattern>
<value>#IF (%ismember( %1 , @KomuLiczyc)) {
#GAG
#VAR tmp2 %proper( %word( %3, %numwords( %3)))
#VAR tmp1 %replace( %1, " ", "_")
#IF (@l_loc_kills=%null) {#VAR l_loc_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_loc_kills 1}
#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp1), @l_ktos_lista)) {#ADD l_@tmp1 1} {
#VAR l_ktos_lista %additem( l_@tmp1, @l_ktos_lista) _nodef Licznik
#VAR l_@tmp1 1 _nodef Licznik
}
#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp2), @l_cos_lista)) {#ADD l_@tmp2 1} {
#VAR l_cos_lista %additem( l_@tmp2, @l_cos_lista) _nodef Licznik
#VAR l_@tmp2 1 _nodef Licznik
}
#VAR tmp1 %concat( l_, @tmp1, _, @tmp2)
#IF (@{@tmp1}=%null) {#VAR @tmp1 1 _nodef Licznik} {#ADD @tmp1 1}
#SH {%ansi( cyan, bold)%1 %upper( %2) %3. %ansi( white, bold)" [ "%ansi( green, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" / "%ansi( cyan, bold)@{l_@tmp2}%ansi( white, bold) ]}
}</value>
</trigger>
<trigger priority="3800" case="true" id="585">
<pattern>^{|> }(Zabil{es|as}) (*).$</pattern>
<value>#GAG;#VAR tmp1 %proper( %word( %2, %numwords( %2)));#IF (@l_loc_kills=%null) {#VAR l_loc_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_loc_kills 1};#IF (@l_glob_kills=%null) {#VAR l_glob_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_glob_kills 1};#IF (%ismember( l_Ty, @l_ktos_lista)) {#ADD l_Ty 1} {#VAR l_ktos_lista %additem( l_Ty, @l_ktos_lista) _nodef Licznik;#VAR l_Ty 1 _nodef Licznik};#IF (%ismember( %concat( l_glob_, @tmp1), @l_glob_lista)) {#ADD l_glob_@tmp1 1} {#VAR l_glob_lista %additem( l_glob_@tmp1, @l_glob_lista) _nodef Licznik;#VAR l_glob_@tmp1 1 _nodef Licznik};#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp1), @l_cos_lista)) {#ADD l_@tmp1 1} {#VAR l_cos_lista %additem( l_@tmp1, @l_cos_lista) _nodef Licznik;#VAR l_@tmp1 1 _nodef Licznik};#VAR tmp2 %concat( l_Ty_, @tmp1);#VAR tmp1 %concat( l_, @tmp1);#IF (@{@tmp2}=%null) {#VAR @tmp2 1 _nodef Licznik} {#ADD @tmp2 1};#SH %ansi( green, bold)%upper( %1) %2. %ansi( white, bold)"[ "%ansi( green, bold)@{@tmp2}%ansi( white, bold)" / "%ansi( cyan, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" / "%ansi( red, bold)@{l_glob_%proper( %word( %2, %numwords( %2)))}%ansi( white, bold)" ]"</value>
</trigger>
<var name="KomuLiczyc" id="3533">tu_wstaw_imie</var>
</class>
</div>
</blockquote>
Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Choć nie jestem pewien, co do wszechświata
-
- Posty: 144
- Rejestracja: śr sty 01, 2020 11:35 pm
Re: CMud
Cmudowy licznik ziół. Pokazuje ile ziół dziś/ogólem. Niestety pierwsza wartość resetuje się przy rozłączeniu z mudem (opcja onExit nie działa). Pozdrawiam.
<blockquote class="uncited">
<div>
<class name="Ziolkalicznik" id="631">
<trigger priority="6320" regex="true" id="632">
<pattern>^(?:> |)Znajdujesz (\a+ \a+ \a+|\a+-\a+ \a+|\a+ \a+)(\.)</pattern>
<value>#MATH zioladzis @zioladzis+1
#MATH ziolaogolem @ziolaogolem+1
#psub {. @zioladzis / @ziolaogolem} %x2</value>
</trigger>
<var name="zioladzis" id="633">0</var>
<var name="ziolaogolem" id="634">0</var>
<event event="onDisconnect" priority="6390" id="639">
<value>#VAR zioladzis 0</value>
</event>
</class>
</div>
</blockquote>
<blockquote class="uncited">
<div>
<class name="Ziolkalicznik" id="631">
<trigger priority="6320" regex="true" id="632">
<pattern>^(?:> |)Znajdujesz (\a+ \a+ \a+|\a+-\a+ \a+|\a+ \a+)(\.)</pattern>
<value>#MATH zioladzis @zioladzis+1
#MATH ziolaogolem @ziolaogolem+1
#psub {. @zioladzis / @ziolaogolem} %x2</value>
</trigger>
<var name="zioladzis" id="633">0</var>
<var name="ziolaogolem" id="634">0</var>
<event event="onDisconnect" priority="6390" id="639">
<value>#VAR zioladzis 0</value>
</event>
</class>
</div>
</blockquote>
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work