Strona 1 z 4

Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 8:46 am
autor: Blizbor
Chcialem zapytac czy ktos spotkal sie z sytuacja, ze zmud sam dodaje entery nie pytany?
Przylklad:

> k

Jestes w swietnej kondycji.
>

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 9:30 am
autor: Machcio
Hmm, ja tak mam od zawsze, wszędzie i na każdym mudzie, więc byłem pewny że tak ma być. Nie wiedziałem że można to wyłączyć.

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 11:08 am
autor: Gor
Kwestia jest taka ze dzieje sie mi tak na czystym kliencie bez zadnych skryptow. I czy nie est to gdzies w kliencie ustawione ogolnie?

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 12:08 pm
autor: Vahnal
Ma ktos skrypt do przemykania na mapie? Gdzies zapodzialem.

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 12:48 pm
autor: Rincewind1

Kod: Zaznacz cały

<blockquote class="uncited">
 <div>
  #CLASS {keypad}
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|normalne} {enable}
   #KEY KEY8 {n}
   #KEY KEY4 {w}
   #KEY KEY6 {e}
   #KEY KEY2 {s}
   #KEY KEY7 {nw}
   #KEY KEY9 {ne}
   #KEY KEY1 {sw}
   #KEY KEY5 {sp}
   #KEY KEY3 {se}
   #KEY SUB {gora}
   #KEY ADD {dol}
   #KEY CTRL-SUB {
   przemknij na gore
   #move up
   }
   #KEY CTRL-ADD {
   przemknij na dol
   #move down
   }
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|normalne|ctrl}
   #KEY KEY5 {sp}
   #KEY CTRL-KEY8 {
   przemknij na polnoc
   #move n
   }
   #KEY CTRL-KEY4 {
   przemknij na zachod
   #move w
   }
   #KEY CTRL-KEY6 {
   przemknij na wschod
   #move e
   }
   #KEY CTRL-KEY2 {
   przemknij na poludnie
   #move s
   }
   #KEY CTRL-KEY7 {
   przemknij na polnocny-zachod
   #move nw
   }
   #KEY CTRL-KEY9 {
   przemknij na polnocny-wschod
   #move ne
   }
   #KEY CTRL-KEY1 {
   przemknij na poludniowy-zachod
   #move sw
   }
   #KEY CTRL-KEY3 {
   przemknij na poludniowy-wschod
   #move se
   }
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|przemykanie}
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|przemykanie|druzyna} {disable}
   #KEY KEY8 {przemknij z druzyna na polnoc}
   #KEY KEY2 {przemknij z druzyna na poludnie}
   #KEY KEY4 {przemknij z druzyna na zachod}
   #KEY KEY6 {przemknij z druzyna na wschod}
   #KEY KEY7 {przemknij z druzyna na polnocny-zachod}
   #KEY KEY9 {przemknij z druzyna na polnocny-wschod}
   #KEY KEY1 {przemknij z druzyna na poludniowy-zachod}
   #KEY KEY3 {przemknij z druzyna na poludniowy-wschod}
   #KEY KEY5 {ukryj sie}
   #KEY SUB {przemknij z druzyna na gore}
   #KEY ADD {przemknij z druzyna na dol}
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|przemykanie|sam} {enable}
   #KEY KEY8 {
   przemknij na polnoc
   #mo n
   }
   #KEY KEY2 {
   przemknij na poludnie
   #mo s
   }
   #KEY KEY4 {
   przemknij na zachod
   #mo w
   }
   #KEY KEY6 {
   przemknij na wschod
   #mo e
   }
   #KEY KEY7 {
   przemknij na polnocny-zachod
   #mo nw
   }
   #KEY KEY9 {
   przemknij na polnocny-wschod
   #mo ne
   }
   #KEY KEY1 {
   przemknij na poludniowy-zachod
   #mo sw
   }
   #KEY KEY3 {
   przemknij na poludniowy-wschod
   #mo se
   }
   #KEY KEY5 {ukryj sie}
   #KEY SUB {
   przemknij na gore
   #mo up
   }
   #KEY ADD {
   przemknij na dol
   #mo down
   }
   #CLASS 0
   #CLASS {keypad|podozanie}
   #DIR ns {n|polnoc} n
   #DIR sn {s|poludnie} s
   #DIR we {w|zachod} w
   #DIR ew {e|wschod} e
   #DIR ud {u|gora|gore} u
   #DIR du {d|dol} d
   #DIR hl {nw|polnocny-zachod} nw
   #DIR jk {ne|polnocny-wschod} ne
   #DIR kj {sw|poludniowy-zachod} sw
   #DIR lh {se|poludniowy-wschod} se
   #CLASS 0
 </div>
</blockquote>

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 1:19 pm
autor: Loth
Czy da sie do cmuda importować skrypty ze zmuda 5.44?

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 2:49 pm
autor: Xyl
Orientuje się ktoś jeśli chodzi o portale w zmudowej mapie? Chodzi mi o sposób działania itp.

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 4:33 pm
autor: Veldrin
Moglby mi ktos podac jak zrobic, zeby mapa sie poruszala za prowadzacym?

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 5:45 pm
autor: Pudliszki
Przyjrzyj się poleceniu #MO (#MOVE).

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 6:53 pm
autor: Woland
#CLASS {Podazanie}
#VAR kierunekm {polnocny-zachod}
#TRIGGER {podazasz za*na (*).} {
kierunekm = %1
kierunekm = %replace( @kierunekm, gore, gora)
#move @kierunekm
}
#TRIGGER {Wraz z druzyna*podazasz na (*).} {
kierunekm = %1
kierunekm = %replace( @kierunekm, gore, gora)
#move @kierunekm
}
#CLASS 0

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 8:25 pm
autor: Sledzik
Zamiast opcji #wrap spróbuj użyć wbudowanej opcji do zawijania. View -> preferences -> general -> word wrap

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 8:52 pm
autor: Raciel
Trochę lamerskie pytanie ale... jak wycentrować mapę w zmudzie aby lokacja, na której się znajduje była zawsze na środku?

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 9:44 pm
autor: Ibelman
Config -> Configuration Settings -> Speedwalking -> Center map after every movement

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 10:09 pm
autor: Piasek
Witam,

Czy jest mozliwosc w zmud ustawic sygnal dzwiekowy? Np. na atakuje cie -> daje mi sygnal.

Z gory dzieki za odp.

Re: Zmud - temat ogólny

: czw gru 17, 2020 10:42 pm
autor: Hogan
#beep ?

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 12:08 am
autor: Holden
Witam,

Co jest nie tak w tym skrypcie, ze magiczna kropka na mapie nie zmienia polozenia jak podazam w druzynie?

W pattern Triggera wpisane:
(podazasz * za*|Ruszasz * na *)

W Value Triggera wpisane:
#CLA Wraz
#IF %ends( %1, ".") {
wraza=%1
wraza=%replace( @wraza, polnocny-zachod, nw)
wraza=%replace( @wraza, polnocny-wschod, ne)
wraza=%replace( @wraza, poludniowy-zachod, sw)
wraza=%replace( @wraza, poludniowy-wschod, se)
wraza=%replace( @wraza, polnoc, n)
wraza=%replace( @wraza, poludnie, s)
wraza=%replace( @wraza, zachod, w)
wraza=%replace( @wraza, wschod, e)
wraza=%replace( @wraza, gore, u)
#SU { %ansi(4)%trim(@wraza)%ansi(15)}
#move %replace( %word( @wraza, %numwords( @wraza)) , ., "")
wraza =0
} {
wraz=%1
#CLA {Wraz+} 1
#SUB {}
}
#CLA 0

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 12:48 am
autor: Alfa
Spróbuje zatem podsumować co robi Twoje rozwiązanie.

* Przechwytujesz *cały* komunikat o przejściu między lokacjami.
* O ile kończy się kropką (praktycznie każdy komunikat od muda kończy się kropką) podstawiasz go do zmiennej.
* Następnie na tej zmiennej wywołujesz funkcje zastąpienia po to, by uzyskać krótkie wyjście zamiast długiego.
* Potem używasz komendy #mo i przekazujesz jej jakiś zestaw funkcji od którego puchnie głowa.

Tymczasem.
zMud ma wsparcie kierunków. Możesz zdefiniować wszystkie 10 zwyczajowych kierunków (kierunki z map, góra i dół - polecam http://www.zuggsoft.com/zmud/help7/Directions.htm

Wtedy mógłbyś po prostu zrobić coś na zasadzie.
Wraz z * podążasz * na (*).
A w treści triggera wpisać po prostu "#mo %1".

Co powinno mniej więcej pasować do
"Wraz z Jurkiem podążasz niespiesznie na północ." i podobnym.

Oczywiście możesz dalej być przy swoim, powinno to działać, o ile zdefiniujesz kierunki.

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 2:21 am
autor: Eredin
Ma ktos te wszystkie podmieniacze [albo przynajmniej wiekszosc] w jednym pliku i moze wkleic link?
Chodzi mi zwlaszcza o te ktore podmieniaja kazde 'blablabla' na cyfry.

I czy ma ktos skrypt ktory liczy zadane oraz przyjete obrazenia i pokazuje to w cyfrach na 'kondycja wszystkich'?

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 2:48 am
autor: Iskrena
.. chyba gry pomyliłeś? Jak chcesz mieć wszystko w cyfrach - Cthulhumud.

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 3:19 am
autor: Onirke
na niektorych czesciach mapy, na lokacjach gdzie nie widac wyjsc pozycja na mapie niechce mi sie aktualizowac co krok co jest sporym utrudnieniem, wie ktos jak to zmienc ?

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 4:48 am
autor: Havelock
czy jest zmud freeware obslugujacy mapy?

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 4:52 am
autor: Turin Turambar
Ma ktos pod reka podmeniacz, ktory by dopisywal wartosci liczbowe do cech i postepow ? w sensie ze "Zrobiles xx postepy [5/25] jestes silny [4/8] itp ?
Wiem ze latwe do zrobienia, ino mi sie niechce...

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 5:45 am
autor: Dopamine Addicted
Mam mega nietypowy i uniemożliwiający grę problem. Posiadam zmuda. Wszystko było okej, aż pewnego razu przy uruchamianiu wyskoczył błąd. Ominąłem go uruchamiając program jako admin. Sam klient działa bez zarzutów. Ale! Nie widzę swojego poziomu, opisów lokacji po komendzie spójrz, niektorych umów, npców, czasem graczy, nie widze tego co sam mowie. Czy ktoś ma pojęcie co się wykrzaczyło? Ah i dodam od razu, ze wraz z błędem mój konfig poszedł psu w dupę. Gdy stwarzam nową sesje na nowym konfigu, problem nadal jest.

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 7:29 am
autor: Oniryk
Próbowałeś przeinstalować Zmuda?

Re: Zmud - temat ogólny

: pt gru 18, 2020 8:08 am
autor: Leriel
Pytanko. Normalnie pod numeryczna mam chodzika (jest chyba standardowo). Chciałbym, żeby ten chodzik zmieniał się np w zielarza po naciśnięciu 0 (Ins) na numerycznej - tak kiedyś miałem. Próbowałem tego z num lockiem, ale blokują mi się wtedy normalne strzałki i gorzej się gra.