CMud

Forum techniczne - konfiguracja i skrypty
Awatar użytkownika
Xyl
Posty: 22
Rejestracja: wt gru 15, 2020 2:12 pm

CMud

Post autor: Xyl » śr gru 23, 2020 1:55 pm

Mam problem z cMUDem. Przy polaczeniu z MUDem wyskakuje mi cos takiego:

Ă0C÷ßAËvŃ^"Ý–ö
C<ЉżŘĆ>}ěž!„xBjy\#µŕŁQxG

©A“g8aݡفPjc…}A&˜ŕbâ


Ktos jest w stanie pomoc?

Awatar użytkownika
Ibelman
Posty: 151
Rejestracja: pn maja 25, 2020 1:55 pm

Re: CMud

Post autor: Ibelman » śr gru 23, 2020 4:35 pm

U mnie to norma, jak się coś takiego nie pojawi, oznacza że nie koduje połączenia czy coś i nie mogę w ogóle się połączyć. Znika przecież po zalogowaniu to w czym problem? Nie wychwytuje trigga do logowania do txt?
Jeśli nie potrafisz latać, biegnij. Jeśli nie potrafisz biegać, chodź. Jeśli nie potrafisz chodzić, czołgaj się. Cokolwiek jednak robisz, poruszaj się do przodu.

Holden
Posty: 61
Rejestracja: ndz sty 19, 2020 10:51 pm

Re: CMud

Post autor: Holden » śr gru 23, 2020 5:57 pm

Po wpisaniu imienia dajesz enter, potem hasło i enter. Po enterze po imieniu nie wyświetli ci nic nowego, ale to nie szkodzi (przynajmniej tak jest u mnie). Po normalnym wpisywaniu loginu i hasła, bez zwracania uwagi na krzaczki, wszystko dzieje się normalnie. Czy po imieniu u ciebie nie przyjmuje już hasła?

Awatar użytkownika
Oniryk
Posty: 29
Rejestracja: pn gru 14, 2020 9:20 am

Re: CMud

Post autor: Oniryk » śr gru 23, 2020 10:46 pm

Wie ktoś może jak zmienić na klawiaturze numerycznej pod klawiszem 5 komendę? automatycznie jest look a chcę mieć sp

Awatar użytkownika
Pudliszki
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 01, 2020 10:12 pm

Re: CMud

Post autor: Pudliszki » czw gru 24, 2020 1:00 am

Najprosciej to zrob alias na look z komenda sp
ale mozna pogrzebac w ustawieniach. tam w DIRach sie zmienia bodajze. Pewnie w Cmudzie jest podobnie jak u mnie w Zmudzie.
It is never too late to be what you might have been

Awatar użytkownika
Turin Turambar
Posty: 143
Rejestracja: czw sty 02, 2020 10:14 am

Re: CMud

Post autor: Turin Turambar » czw gru 24, 2020 2:32 am

Czy ktoś ma pojęcie jak zrobić skrypcik, który zapisywałby w logu:
1. numer porządkowy lokacji, na której się obecnie znajduję
2. dostępne na mapce wyjścia z lokacji wraz z numerami porządkowymi lokacji, do których prowadzą?

Kombinowałem coś z %roomexits ale nie mam pojęcia jak połączyć to z numerami porządkowymi lokacji.
A Turin Turambar Turun Ambartanen!

Awatar użytkownika
Alfa
Posty: 138
Rejestracja: śr sty 01, 2020 8:39 am

Re: CMud

Post autor: Alfa » czw gru 24, 2020 3:47 am

Skoro korzystasz z cMUDa, to pytanko.

Masz może działający licznik zabójstw? Żaden ze zmudowych nie działał mi poprawnie.
Zwycięzcy nigdy się nie poddają. Ci, którzy się poddają, nigdy nie zwyciężają.

Awatar użytkownika
Veldrin
Posty: 175
Rejestracja: śr sty 01, 2020 3:39 am

Re: CMud

Post autor: Veldrin » czw gru 24, 2020 7:24 am

Komendy:
zerolicznik - resetuje twój aktualny licznik
zeroglob - resetuje twoją globalna statystykę (ile czego TY zabiłeś lifetime)
zeroglobal - jak wyżej tylko można podpiąć pod button, albo inne.
glicznik - twoja globalna statystyka
licznik - aktualna statystyka


<blockquote class="uncited">
<div>
<class name="Licznik" id="574">
<alias name="zeroglob" autoappend="true" id="575">
<value>#FORALL @l_ktos_lista {#REPEAT %numitems( @l_cos_lista) {#VAR tmp1 %delete( %item( @l_cos_lista, %repeatnum), 1, 1);#UNVAR %i@tmp1 Licznik}};#FORALL @l_ktos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_cos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_glob_lista {#UNVAR %i Licznik};#UNVAR l_ktos_lista Licznik;#UNVAR l_cos_lista Licznik;#UNVAR l_glob_lista Licznik;#UNVAR l_loc_kills Licznik;#UNVAR l_glob_kills Licznik;#SH %ansi( red, bold)Statystyka globalna wyzerowana.</value>
</alias>
<alias name="zerolicznik" autoappend="true" id="576">
<value>#FORALL @l_ktos_lista {#REPEAT %numitems( @l_cos_lista) {#VAR tmp1 %delete( %item( @l_cos_lista, %repeatnum), 1, 1);#UNVAR %i@tmp1 Licznik}};#FORALL @l_ktos_lista {#UNVAR %i Licznik};#FORALL @l_cos_lista {#UNVAR %i Licznik};#UNVAR l_ktos_lista Licznik;#UNVAR l_cos_lista Licznik;#UNVAR l_loc_kills Licznik;#SH %ansi( red, bold)Statystyka aktualnej sesji wyzerowana.</value>
</alias>
<alias name="zeroglobal" autoappend="true" id="577">
<value>#YESNO {Wyzerowac licznik globalny?} {Tak:zeroglob} {Nie:#NOOP}</value>
</alias>
<alias name="licznik" autoappend="true" id="578">
<value>#VAR tmp2 1;#SH "";#SH %ansi( white, bold)*************************** Licznik zabojstw druzyny ***************************;#IF (@l_ktos_lista=%null) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)%repeat( "x", 8)%ansi( white, bold)" | "%ansi( red, bold)"Nikt z druzyny niczego jeszcze nie zabil!"} {#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)%repeat( "x", 8)%ansi( white, bold)" |";#FORALL @l_ktos_lista {#SHOWP " "%ansi( green, bold)%repeat( " ", 4-%len( %left( %delete( %i, 1, 2), 4)))%left( %delete( %i, 1, 2), 4)%ansi( white, bold)" |"};#SHOWP %ansi( cyan, bold)" SUMA "%ansi( white, bold)"|";#FORALL %sort( @l_cos_lista) {#SH "";#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( green, bold)%left( %delete( %item( %sort( @l_cos_lista), @tmp2), 1, 2), 10)%repeat( ".", 10-%len( %delete( %item( %sort( @l_cos_lista), @tmp2), 1, 2)))%ansi( white, bold)" |";#ADD tmp2 1;#REPEAT %numitems( @l_ktos_lista) {#VAR tmp1 %item( @l_ktos_lista, %repeatnum);#VAR tmp1 %concat( @tmp1, _, %delete( %i, 1, 2));#IF (@{@tmp1}=%null) {#SHOWP %ansi( green, bold)" .."%ansi( cyan, bold)" 0"%ansi( white, bold)" |"} {#SHOWP " "%repeat( %ansi( green, bold)., 3-%len( @{@tmp1}))" "%ansi( cyan, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" |"}};#SHOWP " "%ansi( cyan, bold)%repeat( " ", 4-%len( @{%i}))" "%ansi( green, bold)@{%i}%ansi( white, bold)" |"};#SH "";#SHOWP %ansi( white, bold)"* "%ansi( cyan, bold)" SUMA "%ansi( white, bold)" |";#FORALL @l_ktos_lista {#SHOWP " "%ansi( cyan, bold)%repeat( " ", 3-%len( @{%i}))" "%ansi( green, bold)@{%i}%ansi( white, bold)" |"};#SHOWP %ansi( red, bold)" xxxx "%ansi( white, bold)" |";#SH ""};#SH %ansi( white, bold)********************************************************************************</value>
</alias>
<alias name="glicznik" autoappend="true" id="579">
<value>#SH %ansi( white, bold)******************************* Licznik zabojstw *******************************;#IF (@l_glob_kills=%null) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)Od ostatniego wyzerowania licznika nikogo nie udalo Ci sie unicestwic.} {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( red, bold)Od ostatniego wyzerowania licznika udalo Ci sie unicestwic:;#SH %ansi( white, bold)*;#FORALL %sort( @l_glob_lista) {#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( green, bold)%delete( %i, 1, 7)" "%repeat( ".", (25-%len( %i))+(5-%len( @{%i})))" "%ansi( cyan, bold)@{%i}};#SH %ansi( white, bold)*;#SH %ansi( white, bold)"* "%ansi( cyan, bold)"SUMA "%repeat( ".", 19-%len( @l_glob_kills))" "%ansi( green, bold)@l_glob_kills};#SH %ansi( white, bold)********************************************************************************</value>
</alias>
<trigger priority="3790" id="584">
<pattern>^{|&gt; }(*) (zabi{la|l}) (*).$</pattern>
<value>#IF (%ismember( %1 , @KomuLiczyc)) {
#GAG
#VAR tmp2 %proper( %word( %3, %numwords( %3)))
#VAR tmp1 %replace( %1, " ", "_")
#IF (@l_loc_kills=%null) {#VAR l_loc_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_loc_kills 1}
#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp1), @l_ktos_lista)) {#ADD l_@tmp1 1} {
#VAR l_ktos_lista %additem( l_@tmp1, @l_ktos_lista) _nodef Licznik
#VAR l_@tmp1 1 _nodef Licznik
}
#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp2), @l_cos_lista)) {#ADD l_@tmp2 1} {
#VAR l_cos_lista %additem( l_@tmp2, @l_cos_lista) _nodef Licznik
#VAR l_@tmp2 1 _nodef Licznik
}
#VAR tmp1 %concat( l_, @tmp1, _, @tmp2)
#IF (@{@tmp1}=%null) {#VAR @tmp1 1 _nodef Licznik} {#ADD @tmp1 1}
#SH {%ansi( cyan, bold)%1 %upper( %2) %3. %ansi( white, bold)" [ "%ansi( green, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" / "%ansi( cyan, bold)@{l_@tmp2}%ansi( white, bold) ]}
}</value>
</trigger>
<trigger priority="3800" case="true" id="585">
<pattern>^{|&gt; }(Zabil{es|as}) (*).$</pattern>
<value>#GAG;#VAR tmp1 %proper( %word( %2, %numwords( %2)));#IF (@l_loc_kills=%null) {#VAR l_loc_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_loc_kills 1};#IF (@l_glob_kills=%null) {#VAR l_glob_kills 1 _nodef Licznik} {#ADD l_glob_kills 1};#IF (%ismember( l_Ty, @l_ktos_lista)) {#ADD l_Ty 1} {#VAR l_ktos_lista %additem( l_Ty, @l_ktos_lista) _nodef Licznik;#VAR l_Ty 1 _nodef Licznik};#IF (%ismember( %concat( l_glob_, @tmp1), @l_glob_lista)) {#ADD l_glob_@tmp1 1} {#VAR l_glob_lista %additem( l_glob_@tmp1, @l_glob_lista) _nodef Licznik;#VAR l_glob_@tmp1 1 _nodef Licznik};#IF (%ismember( %concat( l_, @tmp1), @l_cos_lista)) {#ADD l_@tmp1 1} {#VAR l_cos_lista %additem( l_@tmp1, @l_cos_lista) _nodef Licznik;#VAR l_@tmp1 1 _nodef Licznik};#VAR tmp2 %concat( l_Ty_, @tmp1);#VAR tmp1 %concat( l_, @tmp1);#IF (@{@tmp2}=%null) {#VAR @tmp2 1 _nodef Licznik} {#ADD @tmp2 1};#SH %ansi( green, bold)%upper( %1) %2. %ansi( white, bold)"[ "%ansi( green, bold)@{@tmp2}%ansi( white, bold)" / "%ansi( cyan, bold)@{@tmp1}%ansi( white, bold)" / "%ansi( red, bold)@{l_glob_%proper( %word( %2, %numwords( %2)))}%ansi( white, bold)" ]"</value>
</trigger>
<var name="KomuLiczyc" id="3533">tu_wstaw_imie</var>
</class>
</div>
</blockquote>
Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Choć nie jestem pewien, co do wszechświata

Awatar użytkownika
Dopamine Addicted
Posty: 144
Rejestracja: śr sty 01, 2020 11:35 pm

Re: CMud

Post autor: Dopamine Addicted » czw gru 24, 2020 9:05 am

Cmudowy licznik ziół. Pokazuje ile ziół dziś/ogólem. Niestety pierwsza wartość resetuje się przy rozłączeniu z mudem (opcja onExit nie działa). Pozdrawiam.

<blockquote class="uncited">
<div>
<class name="Ziolkalicznik" id="631">
<trigger priority="6320" regex="true" id="632">
<pattern>^(?:&gt; |)Znajdujesz (\a+ \a+ \a+|\a+-\a+ \a+|\a+ \a+)(\.)</pattern>
<value>#MATH zioladzis @zioladzis+1
#MATH ziolaogolem @ziolaogolem+1
#psub {. @zioladzis / @ziolaogolem} %x2</value>
</trigger>
<var name="zioladzis" id="633">0</var>
<var name="ziolaogolem" id="634">0</var>
<event event="onDisconnect" priority="6390" id="639">
<value>#VAR zioladzis 0</value>
</event>
</class>
</div>
</blockquote>
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work

Awatar użytkownika
Louven
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 16, 2020 11:04 am

Re: CMud

Post autor: Louven » czw gru 24, 2020 11:26 am

Ustaw default na 0 i zaznacz use default i będzie się resetować dopiero po wyłączeniu klienta.

Awatar użytkownika
Vael
Posty: 142
Rejestracja: śr sty 01, 2020 3:39 am

Re: CMud

Post autor: Vael » czw gru 24, 2020 4:18 pm

Możesz też użyć funkcji #add do zwiększania wartości zmiennej o jeden.
W życiu nie chodzi o to, by siebie odnaleźć. W życiu chodzi o to, aby siebie samego stworzyć.

ODPOWIEDZ